• Úvod
  • Dokumenty
  • Informace
  • Jídelníček
  • Historie školy
  • Fotogalerie
    • 2019/20
    • 2018/19
    • 2017/18
    • Třídy
  • Zápis do MŠ
  • Akce
  • Kontakty

Informace

Informace

 

 

Vážení rodiče,
tak již víme, že se 12.dubna do školek vrací opravdu jen předškoláci. 

Děti nebudou muset mít roušky. 

Ohledně testování víme, že test bude povinný pro děti a všechny zaměstnance vždy 1.den docházky do MŠ a pak ještě jednou v týdnu, ve čtvrtek. Bude to ten neinvazivní, odebraný z přední části nosu. Antigenní. 

Organizace při příchodu v den testování:

  • testovat se bude ve třídě balonky
  • obdržíte a provedete test svému dítěti
  • pracovnice školky od vás test převezme
  • s dítětem počkáte dobu do výsledku testu (15 minut) mimo prostory školky
  • dítě s pozitivním výsledkem testu okamžitě opouští MŠ a zákonný zástupce kontaktuje dětskou lékařku.
  • po této době, pokud bude výsledek v pořádku, můžete s dítětem do šatny
  • ve třídě dětem ještě změříme teplotu 
  • jelikož je předškolních dětí 19 budou rozděleny na 2 třídy –třída pastelky a třída kostičky

Buďte ohleduplní, dodržujte bezpečnou vzdálenost. 
Mějte po celou dobu respirátor. 
Prosíme o dezinfekci rukou.

Zvládneme to.

Pro další informace sledujte stránky ministerstva školství  https://koronavirus.edu.cz/faq-hlavni-temata-koronaviru-a-skolstvi

V této souvislosti žádáme rodiče, kteří se rozhodnou nechat předškoláka doma, aby si od pondělí 12.4. odhlásili stravu dětí obvyklým způsobem.

                                                                                                                                                               Jarmila Tomečková řed.

                  

Vážení rodiče ,

Připravili jsme pro vás návrh činností, které můžete s dětmi dělat v domácím prostředí. Pokud nebudete mít doma k dispozici nějaký materiál, přizpůsobte si jednotlivé činnosti vašim možnostem.

Předškoláci (děti, které do 31.8.2021 dovrší 6 let) mají povinné distanční vzdělávání. Přineste nám prosím vypracované úkoly po znovuotevření do školky, budeme se na ně moc těšit .

Mladší děti povinnost distančního vzdělávání nemají, je tedy na vás, zda se do úkolů a činností pustíte. Pokud budete mít chuť, můžete nám také přinést to, co jste zvládli .

Informace a podklady  k distančnímu vzdělávání Vám zasíláme každé pondělí na Vaše e-maily .

 

 

UZAVŘENÍ MATEŘSKÉ ŠKOLY

Vážení rodiče,

z důvodu vládního nařízení bude od 1. 3. 2021 do 21. 3. 2021 mateřská škola uzavřena.

Tímto Vám vzniká nárok na ošetřovné.

Ošetřovné Vám nepotvrzuje mateřská škola . Podrobné informace o ošetřovném naleznete na webových stránkách ČSSZ.

Uzavřením školy vzniká dětem s povinným předškolním vzděláváním povinnost se distančně vzdělávat.

Informace k distančnímu vzdělávání budou zaslány na e-maily rodičů dětí s povinným předškolním vzděláváním.

 

                                                                                                                                                                                                           Jarmila Tomečková řed.

DESATERO PRO RODIČE DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU

Materiál pro PV, č.j.MSMT-9482/2012-22

                       

V rámci příprav materiálu Konkretizované očekávané výstupy RVP PV vzešel, na základě četných dotazů rodičů, také návrh materiálu popisující základní požadavky pro děti předškolního věku, který by mohli využít rodiče.

Vstup do první třídy základní školy představuje pro dítě velkou životní změnu. Mění se role dítěte, prostředí, dospělí i vrstevníci, denní program, náplň činnosti, nároky i požadavky. Aby dítě mohlo zvládnout tuto náročnou situaci bez vážnějších problémů, mělo by být nejen dostatečně vývojové a sociálně zralé, ale také dobře připravené.

Materiál nabízí rodičům dětí předškolního věku základní informace toho, co by mělo jejich dítě zvládnout před vstupem do základní školy. Jsou zde zachyceny jak výchovné, tak vzdělávací předpoklady. Je třeba mít ale na zřeteli, že zrání dítěte je nerovnoměrné, že každé dítě nemusí všech parametrů dosáhnout, ale může se k nim přiblížit.

Přehled základních dovedností propojuje a sjednocuje cíle rodiny a školy. Proto je velmi důležitá spolupráce rodiny a školy, která se podílí na vzdělávání dítěte.

1. Dítě by mělo být dostatečně fyzicky a pohybově vyspělé, vědomě ovládat své tělo, být samostatné v sebeobsluze

 

Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:                                        

  • pohybuje se koordinovaně, je přiměřeně obratné a zdatné (např. hází a chytá míč, udrží rovnováhu na jedné noze, běhá, skáče, v běžném prostředí se pohybuje bezpečně)
  • svlékne se, oblékne i obuje (zapne a rozepne zip i malé knoflíky, zaváže si tkaničky, oblékne si čepici, rukavice)
  • je samostatné při jídle (používá správně příbor, nalije si nápoj, stoluje čistě, požívá ubrousek)
  • zvládá samostatně osobní hygienu (používá kapesník, umí se vysmrkat, umyje a osuší si ruce, použije toaletní papír, použije splachovací zařízení, uklidí po sobě)
  • zvládá drobné úklidové práce (posbírá a uklidí předměty a pomůcky na určené místo, připraví další pomůcky, srovná hračky)
  • postará se o své věci (udržuje v nich pořádek)

2.  Dítě by mělo být relativně citově samostatné a schopné kontrolovat a řídit své chování

 

Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:

  • zvládá odloučení od rodičů
  • vystupuje samostatně, má svůj názor, vyjadřuje souhlas i nesouhlas
  • projevuje se jako emočně stálé, bez výrazných výkyvů v náladách
  • ovládá se a kontroluje (reaguje přiměřeně na drobný neúspěch, dovede odložit přání na pozdější dobu, dovede se přizpůsobit konkrétní činnosti či situaci)
  • je si vědomé zodpovědnosti za své chování
  • dodržuje dohodnutá pravidla

3. Dítě by mělo zvládat přiměřené jazykové, řečové a komunikativní dovednosti

 

Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:

  • vyslovuje správně všechny hlásky (i sykavky, rotacismy, měkčení)
  • mluví ve větách, dovede vyprávět příběh, popsat situaci apod.
  • mluví většinou gramaticky správně (tj. užívá správně rodu, čísla, času, tvarů, slov, předložek aj.)
  • rozumí většině slov a výrazů běžně užívaných v jeho prostředí
  • má přiměřenou slovní zásobu, umí pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno
  • přirozeně a srozumitelně hovoří s dětmi i dospělými, vede rozhovor, a respektuje jeho pravidla
  • pokouší se napsat hůlkovým písmem své jméno (označí si výkres značkou nebo písmenem)
  • používá přirozeně neverbální komunikaci (gesta, mimiku, řeč těla, aj.)
  • spolupracuje ve skupině

 

4. Dítě by mělo zvládat koordinaci ruky a oka, jemnou motoriku, pravolevou orientaci

 

Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:

  • je zručné při zacházení s předměty denní potřeby, hračkami, pomůckami a nástroji (pracuje se stavebnicemi, modeluje, stříhá, kreslí, maluje, skládá papír, vytrhává, nalepuje, správně otáčí listy v knize apod.)
  • zvládá činnosti s drobnějšími předměty (korálky, drobné stavební prvky apod.)
  • tužku drží správně, tj. dvěma prsty třetí podložený, s uvolněným zápěstím
  • vede stopu tužky, tahy jsou při kreslení plynulé, (obkresluje, vybarvuje, v kresbě přibývají detaily i vyjádření pohybu)
  • umí napodobit základní geometrické obrazce (čtverec, kruh, trojúhelník, obdélník), různé tvary, (popř. písmena)
  • rozlišuje pravou a levou stranu, pravou i levou ruku (může chybovat)
  • řadí zpravidla prvky zleva doprava
  • používá pravou či levou ruku při kreslení či v jiných činnostech, kde se preference ruky uplatňuje (je zpravidla zřejmé, zda je dítě pravák či levák)

 

5. Dítě by mělo být schopné rozlišovat zrakové a sluchové vjemy

Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:                   

  • rozlišuje a porovnává podstatné znaky a vlastnosti předmětů (barvy, velikost, tvary, materiál, figuru a pozadí), nachází jejich společné a rozdílné znaky
  • složí slovo z několika slyšených slabik a obrázek z několika tvarů
  • rozlišuje zvuky (běžných předmětů a akustických situací i zvuky jednoduchých hudebních nástrojů)
  • rozpozná rozdíly mezi hláskami (měkké a tvrdé, krátké a dlouhé)
  • sluchově rozloží slovo na slabiky (vytleskává slabiky ve slově)
  • najde rozdíly na dvou obrazcích, doplní detaily
  • rozlišuje jednoduché obrazné symboly a značky i jednoduché symboly a znaky s abstraktní podobou (písmena, číslice, základní dopravní značky, piktogramy)
  • postřehne změny ve svém okolí, na obrázku (co je nového, co chybí)
  • reaguje správně na světelné a akustické signály

6. Dítě by mělo zvládat jednoduché logické a myšlenkové operace a orientovat se v elementárních matematických pojmech

 

Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:

  • má představu o čísle (ukazuje na prstech či předmětech počet, počítá na prstech, umí počítat po jedné, chápe, že číslovka vyjadřuje počet)
  • orientuje se v elementárních počtech (vyjmenuje číselnou řadu a spočítá počet prvků minimálně v rozsahu do pěti (deseti)
  • porovnává počet dvou málopočetných souborů, tj. v rozsahu do pěti prvků (pozná rozdíl a určí o kolik je jeden větší či menší)
  • rozpozná základní geometrické tvary (kruh, čtverec, trojúhelník atd.)
  • rozlišuje a porovnává vlastnosti předmětů
  • třídí, seskupuje a přiřazuje předměty dle daného kritéria (korálky do skupin podle barvy, tvaru, velikosti)
  • přemýšlí, vede jednoduché úvahy, komentuje, co dělá („přemýšlí nahlas“)
  • chápe jednoduché vztahy a souvislosti, řeší jednoduché problémy a situace, slovní příklady, úlohy, hádanky, rébusy, labyrinty
  • rozumí časoprostorovým pojmům (např. nad, pod, dole, nahoře, uvnitř a vně, dříve, později, včera, dnes), pojmům označujícím velikost, hmotnost (např. dlouhý, krátký, malý, velký, těžký, lehký)

 

7. Dítě by mělo mít dostatečně rozvinutou záměrnou pozornost a schopnost záměrně si zapamatovat a vědomě se učit

 

Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:

  • soustředí pozornost na činnosti po určitou dobu (cca 10-15 min.)
  • „nechá“ se získat pro záměrné učení (dokáže se soustředit i na ty činnosti, které nejsou pro něj aktuálně zajímavé)
  • záměrně si zapamatuje, co prožilo, vidělo, slyšelo, je schopno si toto po přiměřené době vybavit a reprodukovat, částečně i zhodnotit
  • pamatuje si říkadla, básničky, písničky
  • přijme úkol či povinnost, zadaným činnostem se věnuje soustředěně, neodbíhá k jiným, dokáže vyvinout úsilí a dokončit je
  • postupuje podle pokynů
  • pracuje samostatně

8.  Dítě by mělo být přiměřeně sociálně samostatné a zároveň sociálně vnímavé, schopné soužití s vrstevníky ve skupině

 

Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:

  • uplatňuje základní společenská pravidla (zdraví, umí požádat, poděkovat, omluvit se)
  • navazuje kontakty s dítětem i dospělými, komunikuje s nimi zpravidla bez problémů, s dětmi, ke kterým pociťuje náklonnost, se kamarádí
  • nebojí se odloučit na určitou dobu od svých blízkých
  • je ve hře partnerem (vyhledává partnera pro hru, v zájmu hry se domlouvá, rozděluje a mění si role)
  • zapojí se do práce ve skupině, při společných činnostech spolupracuje, přizpůsobuje se názorům a rozhodnutí skupiny
  • vyjednává a dohodne se, vyslovuje a obhajuje svůj názor
  • ve skupině (v rodině) dodržuje daná a pochopená pravidla, pokud jsou dány pokyny, je srozuměno se jimi řídit
  • k ostatním dětem se chová přátelsky, citlivě a ohleduplně (dělí se o hračky, pomůcky, pamlsky, rozdělí si úlohy, všímá si, co si druhý přeje)
  • je schopno brát ohled na druhé (dokáže se dohodnout, počkat, vystřídat se, pomoci mladším)

 

9. Dítě by mělo vnímat kulturní podněty a projevovat tvořivost

 

Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:

  • pozorně poslouchá či sleduje se zájmem literární, filmové, dramatické či hudební představení
  • zaujme je výstava obrázků, loutek, fotografii, návštěva zoologické či botanické zahrady, statku, farmy apod.
  • je schopno se zúčastnit dětských kulturních programů, zábavných akcí, slavností, sportovních akcí 
  • svoje zážitky komentuje, vypráví, co vidělo, slyšelo, dokáže říci, co bylo zajímavé, co jej zaujalo, co bylo správné, co ne
  • zajímá se o knihy, zná mnoho pohádek a příběhů, má své oblíbené hrdiny
  • zná celou řadu písní, básní a říkadel
  • zpívá jednoduché písně, rozlišuje a dodržuje rytmus (např. vytleskat, na bubínku)
  • vytváří, modeluje, kreslí, maluje, stříhá, lepí, vytrhává, sestavuje, vyrábí
  • hraje tvořivé a námětové hry (např. na školu, na rodinu, na cestování, na lékaře), dokáže hrát krátkou divadelní roli

 

10. Dítě by se mělo orientovat ve svém prostředí, v okolním světě i v praktickém životě

 

Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:

  • vyzná se ve svém prostředí (doma, ve škole), spolehlivě se orientuje v blízkém okolí (ví, kde bydlí, kam chodí do školky, kde jsou obchody, hřiště, kam se obrátit když je v nouzi apod.)
  • zvládá běžné praktické činnosti a situace, s nimiž se pravidelně setkává (např. dovede vyřídit drobný vzkaz, nakoupit a zaplatit v obchodě, říci si o to, co potřebuje, ptá se na to, čemu nerozumí, umí telefonovat, dbá o pořádek a čistotu, samostatně se obslouží, zvládá drobné úklidové práce, je schopno se starat o rostliny či drobná domácí zvířata)
  • ví, jak se má chovat (např. doma, v mateřské škole, na veřejnosti, u lékaře, v divadle, v obchodě, na chodníku, na ulici, při setkání s cizími a neznámými lidmi) a snaží se to dodržovat
  • má poznatky ze světa přírody živé i neživé, lidí, kultury, techniky v rozsahu jeho praktických zkušeností (např. orientuje se v tělesném schématu, umí pojmenovat jeho části i některé orgány, rozlišuje pohlaví, ví, kdo jsou členové rodiny a čím se zabývají, rozlišuje různá povolání, pomůcky, nástroje, ví, k čemu jsou peníze, zná jména některých rostlin, stromů, zvířat a dalších živých tvorů, orientuje se v dopravních prostředcích, zná některé technické přístroje), rozumí běžným okolnostem, dějům, jevům, situacím, s nimiž se bezprostředně setkává (např. počasí a jeho změny, proměny ročních období, látky a jejich vlastnosti, cestování, životní prostředí a jeho ochrana, nakládání s odpady)
  • přiměřeným způsobem se zapojí do péče o potřebné
  • má poznatky o širším prostředí, např. o naší zemi (města, hory, řeky, jazyk, kultura), o existenci jiných zemí a národů, má nahodilé a útržkovité poznatky o rozmanitosti světa jeho řádu (o světadílech, planetě Zemi, vesmíru)
  • chová se přiměřeně a bezpečně ve školním i domácím prostředí i na veřejnosti (na ulici, na hřišti, v obchodě, u lékaře), uvědomuje si možná nebezpečí (odhadne nebezpečnou situaci, je opatrné, neriskuje), zná a zpravidla dodržuje základní pravidla chování na ulici (dává pozor při přecházení, rozumí světelné signalizaci)
  • zná faktory poškozující zdraví (kouření)
  • uvědomuje si rizikové a nevhodné projevy chování, např. šikana, násilí

 


 

 

 

Rodiče pozor !

Z důvodu ,že někteří rodiče nedodržují pravidla pro přivádění dětí do MŠ  do 8 hod. ráno, upravuji toto pravidlo od 29.1.2021 a to tak , že rodiče jsou povinni přivést dítě

do MŠ nejpozději do 7,50 h., v šatně dítě převlečou a předají do třídy učitelce.

Rodiče  opustí MŠ nejpozději v 8,00 hod. a nebudou se shromažďovat v šatnách a

chodbách.

Tímto Vás důrazně žádám o dodržování tohoto pravidla.

V 8 hod. se MŠ uzamkne a nikdo se do MŠ nevpustí. MŠ se bude dezinfikovat tak jak doposud.

Toto nařízení chrání Vaše děti .

Pokud má někdo dotaz - ráda Vám ho zodpoví ředitelka.

Jarmila Tomečková  

 

INFORMACE O PROVOZU ŠKOLY

PRO RODIČE ROUŠKY V MŠ JSOU POVINNÉ .

I nadále platí děti do MŠ do 8,00 hod.

Prosíme rodiče nevstupujte do tříd, nezdržujte se  

V šatnách ani na chodbách MŠ.

 

Vážení rodiče, v souvislosti se zvyšováním výskytu COVIDU – 19  si vás dovoluji informovat o  nových podmínkách provozu školy. Mateřská škola v rámci provozu vychází z dokumentu MŠMT a Ministerstva zdravotnictví ČR ze dne 24. 8. 2020 („Manuál”) a řídí se jeho nařízeními a akceptuje vydaná doporučení. Situace se nyní po skončení prázdnin a návratech z dovolených mění v celé ČR každým dnem a my Vás vždy o aktuální situaci u nás v mateřské škole   budeme informovat prostřednictvím oznámením na hlavní nástěnce informace pro rodiče a v šatnách  a na webových stránkách školy. Všichni si moc přejeme, aby celý školní rok proběhl v běžném režimu. ÚKLID ŠKOLY všechny prostory mateřské školy se denně 3x vytírají  namokro, podlahy, umyvadla, toalety, vodovodní baterie, spínače světla, splachovadla, kliky dveří, klávesnice a myši, tlačítka dávkovačů mýdla a dezinfekce a ostatní dotykové plochy (stoly, ) budou dezinfikovány prostředky likvidujícími viry.

INFORMACE K PREVENCI PRO  ZÁKONNÉ ZÁSTUPCE

Nošení roušek v mateřské škole pro zaměstnance školy a děti není povinné.

PRO RODIČE JE NOŠENÍ ROUŠEK V PROSTORÁCH MŠ POVINNÉ.

Po příchodu do třídy dohlédne pedagogická pracovnice  na okamžité umytí rukou dezinfekčním mýdlem .  Mytí se bude provádět opakovaně  v průběhu dne. Ve třídách bude kladen důraz na časté větrání.  Budeme  dostatečně pobývat na vzduchu na školní zahradě. Nově není povinností školy denně měřit tělesnou teplotu dětí. Teplota bude měřena pouze v případě, jestliže dítě  bude jevit známky infekčního onemocnění. (jako je např. zvýšená teplota, horečka, kašel, rýma, dušnost, bolest v krku, bolest hlavy, bolesti svalů a kloubů, průjem, ztráta chuti a čichu apod.). Jestliže budou výše uvedené příznaky patrné: - již při příchodu dítěte do MŠ dítě není vpuštěno do třídy a zákonný zástupce si dítě odvede  domů. Jestliže má dítě zdravotní potíže během dne  je umístěno do izolační místnosti a neprodleně se tato skutečnost telefonicky oznámí zákonnému zástupci, který je povinen si své dítě vyzvednout. V případě příznaků jakéhokoliv virové onemocnění (rýma, kašel) neposílejte dítě do MŠ!  V souladu s doporučením odborné lékařské společnosti je za normální tělesnou teplotu obecně považována hodnota do 37 oC. Dítěti s přetrvávajícími příznaky infekčního onemocnění, které je projevem chronického onemocnění, včetně alergického onemocnění (rýma, kašel), je umožněn vstup do MŠ pouze v případě, prokáže-li jeho zákonný zástupce, že netrpí infekčním onemocněním. Potvrzení vydává praktický lékař pro děti a dorost. Žádáme zákonné zástupce, aby v případě změny kontaktů (telefonní číslo, e-mail) ihned nahlásili tyto změny  učitelkám ve třídě! Rovněž žádáme rodiče, aby omezili pohyb uvnitř budovy školy, pokud to bude možné a opustili MŠ co v nejkratším čase. Žádáme o respektování nošení roušek uvnitř budovy školy. Je zakázáno zákonným zástupcům vstupovat s dětmi do tříd . Pokud bude u dítěte zjištěn COVID- 19, oznámí zákonný zástupce tuto skutečnost neprodleně ředitelce školy na tel. č. 518 329 207, nebo mobil 733 574 419. Ředitelka školy kontaktuje KHS, která stanoví další opatření. O těchto opatřeních informuje ředitelka školy zákonné zástupce a zřizovatele.

Připravovaná schůze rodičů, která se měla konat během  týdne a následné třídní schůzky se letos nebudou v důsledku KOVID -19 konat.

Schůze s novými rodiči proběhla v červenci.

Pokud budete mít dotaz neváhejte se zeptat pedagogických pracovnic .

Nebo případné dotazy vám ráda zodpoví paní ředitelka.

Děkuji za spolupráci.

                                                                                                       Jarmila Tomečková

Provoz mateřské školy  začíná v úterý  1.9.2020

Vzhledem k součastné situaci,související s pandemií onemocnění COVID - 19 si vás dovolujeme upozornit na přísná pravidla , kterými se naše MŠ řídí.

Děti přivádějte do MŠ do 8,00 pozdější příchody nejsou přípustné.

Děti přivádějte jen zcela zdravé.

U hlavního vchodu se ji bude měřit teplota,nemocné dítě bude vrácené domů.

Je zde dezinfakce na ruce.Bližší informace leték najdete v oddělení bližší informace k akcím.

Co bude dítě potřebovat do MŠ najdete v oddělení zápis do MŠ. 

Provoz školy: 6:15 – 15:45

Z důvodu bezpečnosti dětí si rodiče otevírají hlavní dveře budovy čipem, který si koupí při nástupu dítěte do MŠ, záloha na čip je 100 Kč. Po ukončení docházky čip rodiče vrátí a vrátí se jim záloha 100 Kč.

Provoz začíná od 6:15 rodiče si sami otevírají budovu.

Od 7:30 do 8:00 jsou hlavní dveře otevřeny a dohled provádí školnice.

Po zbytek dne je budova uzavřena a rodiče pro vstup do MŠ používají čip nebo domácí telefon.

Děti jsou umístěné do tří  tříd s celodenním provozem, ale rozdílnou provozní dobou:

  • 1. třída korálky:  6:15   15:45
  • 2. třída kostičky: 7:00 –15:00
  • 3.třída pastelky: 6:15 – 15:45

Děti mohou využívat celou provozní dobu školy:

  • ráno se děti schází od 6:15 ve třídě pastelky a korálky , postupně rozchází do dalších tříd  - od 7:00 do  třídy kostičky
  • odpoledne se děti rozchází postupně .
  • v 15:00 končí třída kostičky děti se převedou do třídy pastelky, která ukončí provoz v 15:45.

Organizační podmínky:

  • při vstupu do MŠ je uplatňován individuální adaptační režim
  • děti mají dostatek prostoru i času pro seberealizující činnost - hru
  • vyvážený prostor spontánních a řízených činností, včetně aktivit, které škola organizuje   -nad rámec běžného programu
  • uspokojování pohybových potřeb dětí
  • vytváření podmínek pro individuální, skupinové i kolektivní činnosti
  • veškeré činnosti jsou organizovány tak, aby děti byly podněcovány k vlastní aktivitě,
  • nápaditosti a experimentování
  • respektování individuality a soukromí každého dítěte

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2018 MŠ Velká nad Veličkou. Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www: grafik-reklama.cz

Copyright © Legalcorp 2021 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Informace